BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sreda, 2. julij 2008

SPET pr brini =P

no...jst sm pa spet prspala pr brini, in to 3 dni. no kot vidte smo šle 1 dan zakosilo na pico v italio. no pica je bla navadna z koruzo, gobicami, pa ribjimi fileti. no jst sm prvič probala te ribje filete, ampak so bli preslani in jih je pojela brina =P

..no jst poziram...;)
no.... igrale smo tt monopoly in sm jst KONČNO po dolgem cajtu mela mal več dnara ku ponavad. ampak kot se vidi na sliki , so tisti petdesetaki na žalost od brine :( ... no mela pa sm portorož in piran....
no... pol smo pa še mal pozirale.....
...brina pa bonita tt pozirajo...
....pa spet poziranje, z veroniko...

no to je to , zdj pa komentirite ;)

56 ste bleknli neki beda*****:

_brina_ pravi ...

ja,fuuuuuuuul dobr smo se mele.


pa še drugič
rtm<3, your brinchek

ninchiika pravi ...

ja res je blo supr, še kdaj ne ?

Anonimni pravi ...

kak ste sexi

Anonimni pravi ...

ufffff prov maš fulllllll so sexy / pa sej bo nina ti si najbolj vredna kle

Anonimni pravi ...

obadva mata prov mmatr nina kak si hooooooooooooooooooot ze od nekdaj pa v glasbeni tut ko so ...

Anonimni pravi ...

ta tretji anonimni , vem da si ti anze
za una dva pa še nism pogruntala

Anonimni pravi ...

ka zej tle neki zezate no

Anonimni pravi ...

nism anze !!!!!!!!!!!!(pa ce bi bil kuk ves ?????)

Anonimni pravi ...

ljubim te mala moja

Anonimni pravi ...

ka pa ce sm simon al pa matej ???

_brina_ pravi ...

no, js vem sam to da si ti en PSIHIČ!!!!

@nžeko pravi ...

bok lepa objava dobr poziraš...

bok ;) fsm (kdo je psihič ??)

Anonimni pravi ...

tnx

Anonimni pravi ...

psihil je anonimni anže, sam tuk za informacijo ;)

_brina_ pravi ...

haha

@nžeko pravi ...

jst nism noben anonimni rajš probi pogledat kdo je zares ne pa sm sklepat ne !!!

ninchiika pravi ...

ja ja... anže, sj vemo da nisi ti =P

@nžeko pravi ...

no ka pa pol neki pišeš !!!!??

Anonimni pravi ...

pa dobro no.. tisto k sm napisala sm si MISNLA. pol si mi pa ti po msn-ju povedu ne ??

@nžeko pravi ...

jst tep povedu ?????!!!!! hahahahah ne nism!!!!

Anonimni pravi ...

ja pa si !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimni pravi ...

ja pa si !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@nžeko pravi ...

ne pa neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@nžeko pravi ...

ne pa ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!res je da si lepa sm da bi jst to napisu !!!???????

Anonimni pravi ...

ja pa si napisu na msn-ju

uživite, jst pa grem na morje ! haha

Anonimni pravi ...

lpo se mej na morju fsm rtm za veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddnnnnnnnnnoooooo <3 <3 <3 <3 <3

Anonimni pravi ...

blablablablabla

aFnA =P pravi ...

fotogenična pa si nina !!

Anonimni pravi ...

Ja moja nina je na vseh slikah lepa kot rožica .rad te mam <3 love you ka bi hodla z mano ?? prosim reči ja če ne bom umrl :(
pišem pod anonimnega ker sem zgubil geslo in se ne znam upisati v moj račun

Anonimni pravi ...

Ja moja nina je na vseh slikah lepa kot rožica .rad te mam <3 love you ka bi hodla z mano ?? prosim reči ja če ne bom umrl :(
pišem pod anonimnega ker sem zgubil geslo in se ne znam upisati v moj račun

@nžeko pravi ...

sigurn sm zgubu ja nism tak pozABLIvc kot si ti_ _ _ _ . nwm ka je s tabo sm ce si lubosumn kr povej

Anonimni pravi ...

HJA LUBUSUMEN SEM ! =( PUST MOJO NINO PR MIR KA PA TI MISLIŠ DA SI DA SE BOŠ TLE Z NJO POGOVARJU KA PA MISLIŠ DA SI ?? SAM 1X ŠE NEKI REČ O NINI PA BOM PRŠU TAM PA TE RAZBOU OK? JA FL SM LUBUSUMN ZARAD ENE AM... NOT HOT NINE

KA MI ZDEJ ZAMERIŠ NINA??

aja anzi maja je zasedena !! s kom ? z nino!!!

Anonimni pravi ...

lej ti anže pust mojo nino pr mir pa bo vse vredi, če ne so pa lahk težave.
Tuk da veš me ne poznaš pozna me sam par oseb tle.

aFnA =P pravi ...

nina maš pa vlk oboževalcou
je bo vredi na morju??(če si že nazaj?

Anonimni pravi ...

daj, daj, daj.

to si ona sama piše, da pol drugi mislijo kok oboževalcev ma :)

sicer pa, patetična si :)

p.s.: temu se ne reče fotogeničnost.

p.s.s.: če zbrišeš komentar; edini, ki ga nisi sama napisala, kot anonimna, si patetična in ne preneseš na nek način kritike.

@nžeko pravi ...

ej jst nism v nino tak ko ona ni v mene sm pa v drugo ok??
iz krškega je ka smo se spoznal na kampu tqa tedn

aFnA =P pravi ...

komu je to namenjeno "patetična si"
(men ali nini)
pa veš sploh ka to pomeni fotogeničnost?
pa sej v bistvu sploh ne veš ka sm jst mislla s tem!!!

Anonimni pravi ...

hey!
no jstr sm pršla z morja, ja eti blo je full dobr...razen tega da me je morski jež piču, ampak tt to se potrpi.
...no pridem na svoj blog pod komentarje, pa vidm kok ste jih napisal.

aha alen pa nwm zka bi ti zamerla, čist tko da veš ti nism.

pa nehite se kregat !!

Anonimni pravi ...

aha pa hvala vsem tistim k ste se spomnli da sm mela b-day!
tisti keri so mi že vejo.

_brina_ pravi ...

joj, kak ste tečni, pa otročjiXD

Anonimni pravi ...

ja sam res XD

_brina_ pravi ...

js sem se tt spomnla=P
ltm<3

Anonimni pravi ...

jp =P
<3

@nžeko pravi ...

oprost nina tega jst nism pisu ka sm bil takrat na morju tak da je nekdo drug to sranje pisu

Anonimni pravi ...

kero sranje ??

Anonimni pravi ...

te komentarji ja moja nina.....

Anonimni pravi ...

..... pa se končajo da se kao ne znam vpisAT V RACUN

Anonimni pravi ...

ja zdej si se pa posrau ne prej si biu pa tak pogumn

Anonimni pravi ...

nwm kdo si ti anonimni sm ti se skus skrivas ko neka pičkica in si edini ki serje kle

Sandra pravi ...

eh .. otroc.

Anonimni pravi ...

hja sandra čist prov maš! ;)

Anonimni pravi ...

hjooooooooooo XD (dobila si me sandra) ja otrok sm še in nina tut in ti no... ti ne

Majoo pravi ...

aja anzi maja je zasedena !! s kom ? z nino!!!

pa NE TI MEN take neki metat...ka maš PROBLEME???!
ti res skos moraš neki pripomnt

Anonimni pravi ...

prou maš maja !!!( tak se delA )

Adrijana pravi ...

wou, k dobiš komentarjou :P
lepo, da ste se mele fajn =)
msf*

Anonimni pravi ...

heh=P